середу, 11 грудня 2019 р.

Історія однієї рукавички

Розвага з дітьми середньої групи

Мета. Розвивати мислення, пам'ять. Виховувати у дошкільнят дружні взаємини, доброзичливість, бажання прийти на допомогу. Сприяти створенню у дітей радісного емоційного настрою. 
Збагатити словник дітей образними поетично-художніми виразами (лисичка-сестричка, зайчик-побігайчик, мишка-шкряботушка, жабка-скрекотушка, вовчик-побігайчик). 
Матеріал: Рукавичка, кошик, хустинка, маски тварин, площинні паперові рукавички , вірш про дружбу, прислів’я, відео з піснею Рукавичка, картинки тварин.. 

Хід розваги 
Діти заходять до залу, на підлозі лежить велика гарна рукавичка. 
- Діти, що це? Діти піднімають і розглядають рукавичку. 
- Вам подобається рукавичка? Яка вона? 
- А чия це може бути рукавичка?Артур, може це твоя рукавичка? 
- Хто загубив рукавичку? Де загубив? 
- Для кого рукавичка стала домівкою?

- Куди поділися всі тварини? Може хтось їх налякав? (відповіді дітей). А раптом вони заблукали і не можуть знайти дорогу. Давайте знайдемо звірят. (розгляд карти лісу) 
Всі звірі в казці йшли своїми доріжками. Подивіться, які доріжки в нас на карті. По якій нам піти, щоб знайти звірят? 
1.Подивіться, ми вийшли на галявину, давайте трохи відпочинемо і пограємо в гру. 
Словесна гра "Добав словечко" 
Я буду називати тварин , а ви повинні додати до них відповідне слово, яким часто називають цих героїв в казках. 
Лисичка – сестричка, кума 
Зайчик – побігайчик, стрибайчик, лапанчик 
Вовчик – братик 
Мишка – шкряботушка, сіроманка 
Жабка – скрекотушка 
Ведмідь – набрід 
Кабан – іклан 
2. На галявині знаходимо корзинку, накриту хустиною,а в ній маски тварин. Хто ж нам залишив цю корзинку? Може хтось із звірів, залишив нам її? А хочете перетворитися на тварин? 
Гра «Чарівна хустинка»
Під веселу музику діти танцюють по залу. Музика стає спокійною – діти присідають і закривають обличчя долоньками. Вихователь із великою хустинкою ходить поміж дітей і накриває когось нею. 
Один, два, три!
Хто сховався тут, скажи?
Оченята відкривайте,
Хто тут, діти, відгадайте? 
- То якого героя не стало? 
Діти, ви молодці. 
3. Гра «Відгадай тварину». Вихователь показує картинку з зображенням тваринки, одна дитина показує рухами, а решта дітей відгадують. 
Молодці, справилися і з цим завданням. 
- Діти, а пригадайте чи зручно було звірятам проживати в рукавичці? Чому? 
— Як нам діяти? Що ви зможете зробити для тваринок? Як можете їм допомогти? (відповіді дітей) 
- Пригадайте, ми з вами виготовляли рукавички, я захопила ті рукавички із собою. Як ви думаєте, чи може бути ваша рукавичка хатинкою для звірятка? 
Щоб звірята впізнали свою хатинку, виберіть героя, якому хочете подарувати свою рукавичку і приклейте його портрет на виріб (діти прикрашають виріб). 
От і житло зробили для звіряток, а їх немає. Може вони нас бояться, ми ж з ними не подружилися. Як же з ними подружитися? 
Давайте, залишимо ці рукавички на галявині в лісі (тільки всі разом). 
Щоб звірята впевнились, що ми дружні діти Ілля розкаже вірш про дружбу. Вірш про дружбу 
«Якщо друг у тебе є, 
Життя радісним стає. 
Разом можна все зробити, 
Тож без друга не прожити». 
А ще пригадаємо прислів’я про дружбу 
«В добрі вам жити і дружбою дорожити». 
«Річ краще нова, а дружба – стара», «Друзі пізнаються в біді», «Людина без друзів - що дерево без коріння». 
Молодці! Вам сподобалась історія рукавички? 
Тваринок ми так і не знайшли, але вони нам залишили сюрприз і пропонують повеселитися разом з ними. 
Включаємо відео з піснею «Рукавичка» (діти веселяться під музику)
Всі разом казку згадали.
Гостям нашим показали. 
От і казочці кінець.
А хто слухав – молодець!

Немає коментарів:

Дописати коментар