Розвага з дітьми середньої групи
Мета. Розвивати мислення, пам'ять. Виховувати у дошкільнят дружні взаємини, доброзичливість, бажання прийти на допомогу. Сприяти створенню у дітей радісного емоційного настрою.
Збагатити словник дітей образними поетично-художніми виразами (лисичка-сестричка, зайчик-побігайчик, мишка-шкряботушка, жабка-скрекотушка, вовчик-побігайчик).
Матеріал: Рукавичка, кошик, хустинка, маски тварин, площинні паперові рукавички , вірш про дружбу, прислів’я, відео з піснею Рукавичка, картинки тварин..
Хід розваги
Діти заходять до залу, на підлозі лежить велика гарна рукавичка.
- Діти, що це? Діти піднімають і розглядають рукавичку.
- Вам подобається рукавичка? Яка вона?
- А чия це може бути рукавичка?Артур, може це твоя рукавичка?
- Хто загубив рукавичку? Де загубив?
- Куди поділися всі тварини? Може хтось їх налякав? (відповіді дітей). А раптом вони заблукали і не можуть знайти дорогу. Давайте знайдемо звірят. (розгляд карти лісу)
Всі звірі в казці йшли своїми доріжками. Подивіться, які доріжки в нас на карті. По якій нам піти, щоб знайти звірят?
1.Подивіться, ми вийшли на галявину, давайте трохи відпочинемо і пограємо в гру.
Словесна гра "Добав словечко"
Я буду називати тварин , а ви повинні додати до них відповідне слово, яким часто називають цих героїв в казках.
Лисичка – сестричка, кума
Зайчик – побігайчик, стрибайчик, лапанчик
Вовчик – братик
Мишка – шкряботушка, сіроманка
Жабка – скрекотушка
Ведмідь – набрід
Кабан – іклан
2. На галявині знаходимо корзинку, накриту хустиною,а в ній маски тварин. Хто ж нам залишив цю корзинку? Може хтось із звірів, залишив нам її? А хочете перетворитися на тварин?
Гра «Чарівна хустинка»
Під веселу музику діти танцюють по залу. Музика стає спокійною – діти присідають і закривають обличчя долоньками. Вихователь із великою хустинкою ходить поміж дітей і накриває когось нею.
Один, два, три!
Хто сховався тут, скажи?
Оченята відкривайте,
Хто тут, діти, відгадайте?
- То якого героя не стало?
Діти, ви молодці.
3. Гра «Відгадай тварину». Вихователь показує картинку з зображенням тваринки, одна дитина показує рухами, а решта дітей відгадують.
Молодці, справилися і з цим завданням.
- Діти, а пригадайте чи зручно було звірятам проживати в рукавичці? Чому?
— Як нам діяти? Що ви зможете зробити для тваринок? Як можете їм допомогти? (відповіді дітей)
- Пригадайте, ми з вами виготовляли рукавички, я захопила ті рукавички із собою. Як ви думаєте, чи може бути ваша рукавичка хатинкою для звірятка?
Щоб звірята впізнали свою хатинку, виберіть героя, якому хочете подарувати свою рукавичку і приклейте його портрет на виріб (діти прикрашають виріб).
От і житло зробили для звіряток, а їх немає. Може вони нас бояться, ми ж з ними не подружилися. Як же з ними подружитися?
Давайте, залишимо ці рукавички на галявині в лісі (тільки всі разом).
Щоб звірята впевнились, що ми дружні діти Ілля розкаже вірш про дружбу. Вірш про дружбу
«Якщо друг у тебе є,
Життя радісним стає.
Разом можна все зробити,
Тож без друга не прожити».
А ще пригадаємо прислів’я про дружбу
«В добрі вам жити і дружбою дорожити».
«Річ краще нова, а дружба – стара», «Друзі пізнаються в біді», «Людина без друзів - що дерево без коріння».
Молодці! Вам сподобалась історія рукавички?
Тваринок ми так і не знайшли, але вони нам залишили сюрприз і пропонують повеселитися разом з ними.
Включаємо відео з піснею «Рукавичка» (діти веселяться під музику)
Всі разом казку згадали.
Гостям нашим показали.
От і казочці кінець.
А хто слухав – молодець!
Немає коментарів:
Дописати коментар