Мета. Розвивати пізнавальну активність, зв’язне мовлення, логічне мислення, уяву, дрібну моторику. Виховувати інтерес до казок, бажання творити добро. Закріпити знання дітей про характерні ознаки зими; про диких тварин і їх житло; лічбу в межах 4, поняття «більше», «менше», «високий-нижчий-найнижчий». Спонукати дітей правильно вживати слова відповідно до ситуації; інтонаційно передавати мову героїв твору та імітувати їхні рухи. Збагачувати словник дітей образними поетично-художніми виразами (мишка- шкряботушка, жабка-скрекотушка, зайчик-побігайчик, лисичка-сестричка, вовчик-братик, кабан-іклаи, ведмідь-набрід);
Хід заняття
І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
У нас сьогодні ніби свято,
Гостей зібралося багато.
А ну ж на мене подивіться
І веселенько усміхніться.
Привітайтесь: Добрий
день!
Хай гарно розпочнеться
новий день!
ІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА
(чути звук заметілі)
-Звуки якої пори року ми чуємо?(зими) Давайте відтворимо
їх.
- Яка зима?(біла, сніжна, холодна, морозна, люта, весела..)
Сюрпризний момент.
З-за ширми
виглядає собака: «Гав гав гав»
-Що трапилось песику?
-Дідусь загубив рукавичку, і попросив мене її відшукати.
А я шукав її і не знайшов.
-Песику, а давай ми тобі допоможемо.
- Допоможіть.
-Як називається казка, в якій дідусь загубив рукавичку? А
де ж він її загубив? (У лісі.)
-Ну що ж, вирушаємо до лісу. Але спочатку давайте пригадаємо, у казці хто перший знайшов рукавичку? (Мишка), можливо рукавичка у неї, рушаємо шукати мишку.
Вітерець по лісі погуляв багато гілок наламав,
Щоб до лісу нам пройти через них нам треба перейти
(долаємо перешкоди).
-Ось ми і в лісі. Подивіться, як тут гарно, тихо. Які
дерева тут ростуть (ялинки). Якого кольору ? Які вони на дотик?( колючі,
пухнасті). А скільки ялиночок? (рахуємо).
Чи всі однакові в лісі ялинки по висоті? (найвища, нижча, найнижча)
-Ой, чую хтось під
ялинкою пищить. Це ж мишка (дитина).
Діти , а як в казці називали мишку? (мишка-норушка)
Давайте привітаємось з мишкою.
-Добрий день,
мишко-норушко, а чи не бачила ти дідусеву рукавичку?
-Добрий день пі пі бачила .
-А допоможи нам її знайти.
-Допоможу, якщо допоможете ви мені.
-А що у тебе сталося?
-Всі запаси на зиму переплутались.
-Діти допоможемо мишці? Так.
Гра «Відбери насіннячко»
(діти відділяють квасолю від кукурудзи)
-Дякую діти за допомогу, я зайчику її віддала, на мене
рукавичка велика , а йому потіха.
Ну що ж діти, ідемо далі шукати зайчика. Ходи мишко з
нами.
Справжня зима розгулялася в лісі.
-Діти, як у казці називали зайчика? (зайчик-побігайчик) Давайте
пострибаємо до зайчика як зайчики.
-Ой, хто ж це під ялинкою сидить?
-Діти привітайтеся до зайчика-побігайчика?
-Добрий день зайчику-побігайчику, а чи не бачив ти
рукавички?
-Добрий день, бачив
-А допоможи нам її знайти?
-Допоможу, якщо допоможете ви мені.
-А що у тебе трапилось?
-Допоможіть мені порахувати капусту і моркву, бо я не
вмію.
-Діти, допоможемо зайчику?
Гра «Полічи овочі»
Давайте порахуємо
моркву та капусту. Скільки моркви? Скільки капусти? Чого
більше?
-Хитра лисичка рукавичку
забрала, в свою нірку віднесла.
Діти, ідемо шукати
лисичку. Ходи зайчику з нами.
-Діти, а лисичку як у
казці називали? (лисичка-сестричка) (ідемо як лисичка).
Зустрічаємо лисичку (дитина).
- Добрий день лисичко-сестричко,
віддай нам рукавичку.
-Не віддам я її вам. Рукавичку я знайшла. Не підкажу де вона.
-Лисичко не вередуй
допоможи нам.
-Скажіть хто ще був в
рукавичці? (діти називають)
-Діти, звірі заблукали і
не можуть знайти свої до домівки, допоможіть їм.
Гра «Знайди домівку»
- Я вам даю підказку , де я її заховала. А ходи лисичко з нами її
шукати .
(розглядаємо
малюнок-підказку, стрілочкою вказано до якого пагорба іти)
Давайте підійдемо і подивимося, тільки йдемо тихенько,
щоб не розбудити ведмедя.
- Діти, чи бачите ви тут нашу рукавичку? (Ні.) Можливо
її притрусило снігом? Давайте подмухаємо
, щоб розчистити сніг.
- Подивіться, а ось і рукавичка ми її знайшли.
- Давайте погукаємо
песика, щоб віддати йому рукавичку.(діти гукають)
- Добрий день, малята! Це ви знайшли мені рукавичку,
дякую вам дуже.
До побачення,
діти!
-До побачення! А нам час повертатись у наш дитячий
садок. Повертаємось по рівненькій доріжці без перешкод.
ІІІ ПІДСУМОК
Чи сподобалось вам допомагати дідусеві? Що саме
сподобалося? З якими героями ви сьогодні зустрілися?
Немає коментарів:
Дописати коментар