четвер, 23 лютого 2023 р.

«Як шукали рукавичку» Гра - квест для дітей середньої групи

Мета. Розвивати пізнавальну активність, зв’язне мовлення, логічне мислення, уяву, дрібну моторику. Виховувати   інтерес  до казок, бажання творити добро. Закріпити знання дітей про характерні ознаки зими; про диких тварин і їх житло; лічбу в межах 4, поняття «більше», «менше», «високий-нижчий-найнижчий». Спонукати дітей правильно вживати слова відповідно до ситуації; інтонаційно передавати мову героїв твору та імітувати їхні рухи. Збагачувати словник дітей образними поетично-художніми виразами (мишка- шкряботушка, жабка-скрекотушка, зайчик-побігайчик, лисичка-сестричка, вовчик-братик, кабан-іклаи, ведмідь-набрід);

 Обладнання:  куточок лісу, рукавичка, квасоля, кукурудза, корзинка  з лози, 4 морквини, 1 капустина, , пеньок, дид. гра «Знайди домівку», наголівники .

                                                  Хід заняття

І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

У нас сьогодні ніби свято,

Гостей зібралося багато.

А ну ж на мене подивіться

І веселенько усміхніться.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

ІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА

(чути звук заметілі)

-Звуки якої пори року ми чуємо?(зими) Давайте відтворимо їх. 

- Яка зима?(біла, сніжна, холодна, морозна, люта, весела..)

Сюрпризний момент.

З-за  ширми виглядає собака:  «Гав гав гав»

-Що трапилось песику?

-Дідусь загубив рукавичку, і попросив мене її відшукати. А я шукав її і не знайшов.

-Песику, а давай ми тобі допоможемо.

- Допоможіть.

-Як називається казка, в якій дідусь загубив рукавичку? А де ж він її загубив? (У лісі.)

-Ну що ж, вирушаємо до лісу. Але спочатку давайте пригадаємо, у казці хто перший знайшов рукавичку? (Мишка),  можливо рукавичка у неї, рушаємо шукати мишку.

Вітерець по лісі погуляв багато гілок наламав,

Щоб до лісу нам пройти через них нам треба перейти (долаємо перешкоди).

-Ось ми і в лісі. Подивіться, як тут гарно, тихо. Які дерева тут ростуть (ялинки). Якого кольору ? Які вони на дотик?( колючі, пухнасті).  А скільки ялиночок? (рахуємо). Чи всі однакові в лісі ялинки по висоті? (найвища, нижча, найнижча)

 -Ой, чую хтось під ялинкою пищить. Це ж мишка (дитина).

Діти , а як в казці називали мишку? (мишка-норушка) Давайте привітаємось з мишкою.

-Добрий день,  мишко-норушко, а чи не бачила ти дідусеву рукавичку?

-Добрий день пі пі бачила .

-А допоможи нам її знайти.

-Допоможу, якщо допоможете ви мені.

-А що у тебе сталося?

-Всі запаси на зиму переплутались.

-Діти допоможемо мишці? Так.

Гра «Відбери насіннячко»

(діти відділяють квасолю від кукурудзи)

-Дякую діти за допомогу, я зайчику її віддала, на мене рукавичка велика , а йому потіха.

Ну що ж діти, ідемо далі шукати зайчика. Ходи мишко з нами.

Справжня зима розгулялася в лісі.

-Діти, як у казці називали зайчика? (зайчик-побігайчик) Давайте пострибаємо до зайчика як зайчики.

-Ой, хто ж це під ялинкою сидить?

-Діти привітайтеся до зайчика-побігайчика?

-Добрий день зайчику-побігайчику, а чи не бачив ти рукавички?

-Добрий день, бачив

-А допоможи нам її знайти?

-Допоможу, якщо допоможете ви мені.

-А що у тебе трапилось?

-Допоможіть мені порахувати капусту і моркву, бо я не вмію.

-Діти, допоможемо зайчику?

Гра «Полічи овочі»

Давайте порахуємо  моркву  та капусту. Скільки моркви? Скільки капусти? Чого більше?

-Хитра лисичка рукавичку забрала, в свою нірку віднесла.

Діти, ідемо шукати лисичку. Ходи зайчику з нами.

-Діти, а лисичку як у казці називали? (лисичка-сестричка) (ідемо як лисичка).

 Зустрічаємо лисичку  (дитина).

- Добрий день лисичко-сестричко, віддай нам рукавичку.

-Не віддам я її  вам. Рукавичку я знайшла. Не підкажу де вона.

-Лисичко не вередуй допоможи нам.

-Скажіть хто ще був в рукавичці? (діти називають)

-Діти, звірі заблукали і не можуть знайти свої до домівки, допоможіть їм.

Гра «Знайди домівку»

 

- Я вам даю підказку , де я її заховала. А ходи лисичко з нами її шукати .

(розглядаємо малюнок-підказку, стрілочкою вказано до якого пагорба іти)

Давайте підійдемо і подивимося, тільки йдемо тихенько, щоб не розбудити ведмедя.

- Діти, чи бачите ви тут нашу рукавичку? (Ні.) Можливо її притрусило снігом? Давайте  подмухаємо , щоб розчистити сніг.

- Подивіться, а ось і рукавичка ми її знайшли.

- Давайте погукаємо песика, щоб віддати йому рукавичку.(діти гукають)

- Добрий день, малята! Це ви знайшли мені рукавичку, дякую вам дуже.

 До побачення, діти!

-До побачення! А нам час повертатись у наш дитячий  садок. Повертаємось по рівненькій доріжці без перешкод.

ІІІ ПІДСУМОК  

Чи сподобалось вам допомагати дідусеві? Що саме сподобалося? З якими героями ви сьогодні зустрілися?

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар